Εργασία στο Ανεβαίνοντας|Σύνδεση|Επικοινωνία|Όροι Χρήσης|RSSrss
Greek English
Προπόνηση
Άρθρα και συμβουλές για αποδοτικότερη προπόνηση και βελτίωση της φυσικής κατάστασης.
Τετάρτη 08/04/15 10:13
Ανοιξιάτικη προπόνηση για δυνατά γόνατα

ΠερισσότεραΣίγουρα μπορείτε να αποκτήσετε φόρμα όταν φτάνει η άνοιξη πεζοπορώντας – όμως υπάρχει η πιθανότητα να τραυματιστείτε κατά τη διαδικασία αυτή. Μια υπερβολικά καθιστική ζωή εκτός εποχής μπορεί να κοντύνει και να αποδυναμώσει τους ιγνυακούς σας μυς, κι αυτό σημαίνει εξασθενημένα γόνατα.

.

 
Τρίτη 22/03/11 14:34
Σκαρφαλώνοντας OnSight

 ΠερισσότεραOι περισσότεροι αναρριχητές θεωρούν φοβερή πρόκληση το να σκαρφαλώσουν on sight (χωρίς να πέσουν από την πρώτη κιόλας προσπάθεια) μια διαδρομή για την οποία ξέρουν λίγα πράγματα ή και τίποτα. Miα δύσκολη on sight προσπάθεια απαιτεί γρήγορη, ευρηματική σκέψη και πνευματική πληρότητα (διαύγεια). Oι άγνωστες προκλήσεις της διαδρομής μπορεί να φέρουν σύγχυση στο μυαλό σου και να σε κάνουν να σφίγγεις τα κρατήματα πολύ δυνατά να τρέμει το πόδι σου και να φωνάξεις «Πάρε!» πριν να δοκιμάσεις την 1η σου προσπάθεια. Έχεις μόνο μια ευκαιρία για να το καταφέρεις, οπότε πρέπει να χρησιμοποιήσεις με ακρίβεια όλη σου τη δύναμη – και την φυσική και την πνευματική.

.
 
Τετάρτη 02/02/11 13:40
Σκαρφαλώνοντας ένα βαθμό πιο πάνω!

Σκαρφαλώνοντας ένα βαθμό πιο πάνω! φέτοςΠερισσότερα

Ας είμαστε ειλικρινείς η αναρρίχηση είναι ένα σκληρό άθλημα και το να προχωρήσει κανείς σε μεγαλύτερες βαθμολογίες είναι μια μεγάλη πρόκληση. Υπάρχουν πολλά πράγματα στα οποία πρέπει να εξασκηθεί κανείς:

.
 
Τρίτη 26/10/10 19:05
Το Bouldering ώς προπόνηση

Περισσότερα
Οι περισσότεροι γνωστοί και καλοί αναρριχητές θεωρούν απαραίτητο το bouldering στην προπόνησή τους. Δεν είναι τυχαίο ότι σχεδόν όλη η διεθνής αφρόκρεμα της sport αναρρίχησης ασχολείται και με το bouldering. Όλοι οι μεγάλοι αναρριχητές, τονίζουν συχνά στις διαλέξεις τους πόσο σημαντικό είναι το bouldering στον κύκλο της προπόνησής τους.

.
 
Τρίτη 19/10/10 23:41
Sport Climbing – Ξεκουραστείτε με στρατηγική!

ΠερισσότεραΞεκούραση. Πόσο χρόνο; Πόσο πολύ; Πόσο συχνά; Όλοι φαίνεται να έχουν διαφορετική άποψη. Για έναν αναρριχητή με αυστηρό πρόγραμμα προπόνησης, ο οποίος θεωρεί ότι μία μέρα ξεκούρασης είναι σχεδόν αδιανόητη, η σκέψη να μείνει μακριά από τα βράχια για τρεις μέρες θα θεωρηθεί αντιπαραγωγική.

.
 
Τετάρτη 15/09/10 15:03
Εισαγωγή στη προπόνηση

ΠερισσότεραΖούμε σε μια εποχή που χαρακτηρίζεται από υποκινητικότητα και απομάκρυνση από την φύση. Είναι γεγονός ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των ανθρώπων στα αστικά κέντρα εγκαταλείπουν καθώς μεγαλώνουν κάθε μορφή σωματικής άσκησης. Έτσι οι μύες και τα όργανα του ανθρώπου που δεν ασκείται έχουν περιπέσει σε αχρησία και μαρασμό.

.
 
Τρίτη 27/04/10 18:30
Η υποθερμία και πως να την αντιμετωπίσετε.

Tα προβλήματα που σχετίζονται με το υψόμετρο τείνουν να παρουσιάζονται σε ορειβάτες και πεζοπόρους μετά τα 3000 μ. Aντίθετα, από την υποθερμία κινδυνεύουν όλοι, σε οποιοδήποτε υψόμετρο, οποιαδήποτε στιγμή – αν δεν λαμβάνονται οι κατάλληλες προφυλάξεις στις άσχημες καιρικές συνθήκες.

.